گویا حسینیان   2009-06-16 15:43:19

حسينيان و شريعتمداری در جلسات مخفی و کودتائی کيهان، هشدار موسوی احتمالا با آگاهی از اين جلسات است
» نسخه قابل چاپ
» ارسال به بالاترین
» ارسال به فیس بوک

تمام تلاش احمدی نژاد و حزب پادگانی زمينه سازی شرايطی است که بتوانند خون مخالفان را در خيابان ها ريخته و صحنه انتخابات را تغيير دهند. آنها می خواهند با بهره گيری از تجربه تخريب و تظاهرات سازمان يافته روزهای ۲۳ و ۲۴ تيرماه ماه ۱۳۸۷ صحنه را بدست بگيرند و اعلام کنند آشوب را سرکوب کرده اند

يکی از مهم ترين مبتکران و سازماندهان اين طرح "روح الله حسينيان" است که رياست مرکز اسناد انقلاب اسلامی را دراختيار دارد و اکنون نماينده مجلس است. کسی که در ترور حجاريان و قتل های زنجيره ای دست داشت و اسناد و پرونده هائی که احمدی نژاد زير بغلش می زند و در مناظره ها شرکت می کند، همگی اسنادی است که وی در اختيار احمدی نژاد می گذارد. جلسات مهم و محرمانه ای در بخش زيرزمينی روزنامه کيهان برای سازماندهی اين هدف تشکيل می شود که در تمام آن ها حسين شريعتمداری و حسن شايانفر و شماری از دستياران سعيد امامی حضور دارند.
از همين جلسات نقل می شود که حسن شريعتمداری و روح الله حسينيان گفته اند: «ما تجربه داريم. می دانيم که مردم ايران ترسو هستند. با يک يورش همه بر می گردند به خانه هايشان. مردم ما حتی با يک شايعه هم ممکن است قيد انتخابات را بزنند. حداکثر از انتخابات قهر می کنند که اين به نفع ماست، چون رای آن ها موسوی است نه احمدی نژاد.»
روح الله حسينيان نيز گفته است: «من تجربه روزهای بعد از حمله به کوی را دارم. همان موقع هم خدمت آقا (رهبر) رفتم و گفتم اجازه بدهيد ۲۰۰- ۳۰۰ نفر را بيآوريم در خيابان و ماجرا را تمام کنيم و بعدش هم خاتمی را بگذاريم کنار. آقا زياد موافق نبود، اما ما خودمان تصميم قطعی را گرفتيم و وارد عمل شديم که ايشان هم از نتيجه بعدا راضی بود. الان هم بايد همين کار را بکنيم. از در و شيشه شکستن نبايد ترسيد. ۲۳ و ۲۴ تير هم ديديد که ابتکار را گرفتيم دستمان. برادرهای مسجد سجاد هم تجربه ۲۳ تير را دارند و آماده اند.»
به احتمال زياد با آگاهی از همين جلسات و گفتگوهای شبانه روزی در زيرزمين کيهان است که روز گذشته ميرحسين موسوی با صدور اطلاعيه ای نسبت به وقوع اين حوادث هشدار داد. وی در نامه خود خطاب به مردم و طرفداران خود نوشت:
«... بهانه از بهانه جويان بايد گرفته شود تا چهره‌ی آشوبگرانی که به تعبير رهبر معظم انقلاب يا خائنند يا غافل, در فضای غبارآلود مبهم نمانده و در پيشگاه ملت آشکار شود...»



نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات